środa, 3 lipca 2013

Harry Potter TAG !



Hej!
 Zapraszam Was dzisiaj na potterowski tag. Mam nadzieję, że mój - przypadkowo znaleziony na YT - pomysł przypadnie Wam do gustu.
Do zapraszam wszystkich zainteresowanych, a w szczególności SweetChoco, gdyż przeczytanie Jej odpowiedzi z pewnością będzie przezabawne ;P

1. Ulubiona książka
HP i Więzień Azkabanu lub HP i Insygnia Śmierci

2. Ulubiony film

HP i Więzień Azkabanu lub HP i Książę Półkrwi. Nie potrafię wybrać ponieważ część III z magią kojarzy mi się najbardziej z tych wszystkich historii. Mam do niej ogromny sentyment i uwielbiam jej fabułę, oraz - UWAGA, to płytkie - wygląd postaci. Draco wtedy to... uff....... VI natomiast jest o moich ulubionych postaciach. I choć ma wiele smutnych momentów, to podoba mi się, że jest dosyć zabawna, co myślę bardzo wyróżnia ją od innych części. Chociaż ten moment, w którym Ginny wiązałą Harry'emu buty - miałam ochotę zwrócić swoją colę. To była największa tragedia miłosna i kinematografii!!!

3. Najmniej lubiana książka
HP i Zakon Feniksa - zbyt długa moim zdaniem. Niepotrzebnie. W porównaniu z tym ile przekazywała - niepotrzebnie.

4. Fragment książki/filmu, który doprowadził cię do łez
Rozdział: Opowieść księcia. To był pierwszy raz kiedy płakałam czytając książkę.A płakałam wtedy strasznie. A w filmie, to na HP& cz. I jak tylko pokazali Snapa to rozryczałam się jak dziecko, bo pomyślałam o tym co go spotka.

5. Gdybyś mógł "połączyć" się z jedną z postaci w Harrym Potterze, kto by to był? 
Zrozumiałam to pytanie ("If you could hook up with any HP character who would it be?") jako, po prostu, kim z HP chciałbyś być. Odpowiedzi mam dwie, myślę, że zupełnie różne.
- Hermioną - bo potrzebny mi jej zapał do nauki;
- Luną - bo pociąga mnie taki marzycielski, zadumany, odstający sposób bycia

6. Ulubiona postać

Bellatrix Lestrange - uwielbiam! Absolutnie uwielbiam! Chcę się za nią przebrać na Dzień Maturzysty. Myślałam też o makijażu, z filmiku powyżej, do wykończenia dzieła.

7. Jaką postać miałby twój patronus.
SZOPA PRACZA!!! Definitywnie, ja kocham szopy! I to nigdy by się nie zmieniło.


8. Gdybyś musiał wybrać pomiędzy Kamieniem Wskrzeszenia, Peleryną Niewidką, a Czarną Różdżką, to jakiego dokonałbyś wyboru?
Powinnam powiedzieć, że Czarna Różdżka, ale bardzo dokładnie to przemyślałam - przeanalizowałam swoje uczucia. I  zdecydowałam się na Pelerynę Niewidkę. I nie dlatego, by móc się ukrywać przed kimś, a raczej dla czyjegoś dobra. Otóż uważam, że niektórych po prostu trzeba podziwiać z daleka.

9. W jakim domu Hogwartu mieszkałbyś?
Slytherin!! Oj, jestem Ślizgonką;)


10. Gdybyś mógł spotkać się z członkiem obsady, kto by to był?
Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Tom Felton i Emma Watson. Naprawdę nie chcę wybierać między nimi. 

11. Czy grałeś w gry o HP?
Tak.

12. Gdybyś był zawodnikiem drużyna Quiddicha, to na jakiej pozycji byś się znalazł?
Jako zawodowy podawacz mioteł :D
Mogłabym też być asystentką Draco Malfoya ;-P

13. Czy jesteś zadowolony z zakończenia?
Tak, aczkolwiek, uważam, że wszystkie pary stworzone przez J.K.Rowling są tak sztuczne i bezpodstawne jak tylko mogą być.

14. Jak wiele Harry Potter znaczy dla ciebie?
Wiem, że dużo, a jednak nie możliwe dla mnie jest wyjaśnienie tego. Myślę jednak, że samo to, że prowadzę bloga i mam tak wielu czytelników jest czymś co zmieniło mój świat. 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie pomyślałabym, że uwielbiasz szopy pracze.
    'Ellie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, Bellatrix jest bsefifsdygfiscv *.* I ogólnie w większości się z tobą zgadzam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 year old Sales Representative Adella Cooksey, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Paintball. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Diablo. z tego zrodla

    OdpowiedzUsuń

blog wspiera akcję:

blog wspiera akcję: